Wednesday, 18 December 2013

Mood nak Bercuti

Assalamualikum
dah lama dah pikir pasal nak bercuti
tapi tak tau nak ke mana
akhirsekali
disebabkan Makcik aku dah lama menjanda
dia  nak kawen
sempena dengan nak p makan kenduri dia
aku pown holiday sekali lah kan
dah alang2 menyeluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengah ahaks
aku akan bercuti selama seminggu
mulai 21.12.2013 hingga 29.12.13
lame kan..... sape nak join jom lah
makcik aku kenduri kat Lenggong
dari lenggong aku ke Penang.
(aku cadang nak ke Penang)
apa yang ada kat penang?
lepastu lepak Ipoh.
then baru balik KL.
x tau lah percutian hujung tahun nie jadi ker tak...hotel pown x book lagi
cadangnya nak book TUNE Hotel jer.
sebab nak jimat....ahaks....bukan nak tido pown nak jalan2 jer lebih.....





3 comments:

Dhia Suhana said...

anim org lenggong ke/ dah dekat dah kita

Anim Daim said...

Anim orang gerik.... makcik anim dok lenggong

Dhia orang mana..

Dhia Suhana said...

sy org gerik jugak hehe tapi bukan asal sana. Ayah Dhia polis pencen tu yang dah jadi menetap sana dah jadi kampung dh kt sana hehe rumah kat puncak nilam

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura