Friday, 10 January 2014

Akhirnya.....

Assalamualikum...
setelah sekian lama ku pendamkan perasaan ini
akhirnya tidak tertahan lagi
menaggung semua ini
aku biarkan
ia melunjur laju di pipiku
tanpa ada yang menghalang
selalunya hati yang menghalang aku berbuat begitu
kini aku tidak kuat lagi
tidak mampu lagi
biarlah hanya seketika aku meluahkan perasaan
ini dengan mengeluarkan air mata..
hanya Allah yang tahu isi hati ini....
walaupown suami tersayang tahu aku menangis
tp dia tidak tahu sebab apa aku menangis
betapa berataan aku rasaan dugaan ini
tapi aku harus kuat.....
kerana aku tahu ada hikmah disebalik semua ini...
ini semua gara-gara buka FB member2 yang baru kawin
semua bunting pelamin ahaks
x pasal2 toucing sampai gini...
memalam buta lak tu melalak
ahakas.

sampai lah tertido..bangun pagi mata dah bengkak
dengan takmalunya bg tau en somi
ayg nangis sebab baca FB member dia pegnal....
somi aku balas sebab tu jer......
tak pasal2 nangis lagi pepagi buta....

ya Allah kuatkanlah hati ini
Ya Allah kurniakan lah Kami zuriat yang soleh dan solehah
yang Taat pada perintahmu.....
Kaukuatkanlah diri ini menerima ujian darimu
AMIN




2 comments:

Mizz L said...

Anim..L faham perasaan anim..L dh lalui semua tu. Sedih memang sedih..terasa mmg terasa tmbh2 lg asyik tanya.. L lalui lbih teruk dr tu. Bukan saje kawan..Saudara dekat rmai preggy tp L x..sampai mertua L ckp kucing pn dh beranak L xlekat2. Xde sape support L dlm ttc ni melainkan mak L dan kawan2 blogger semua termasuk anim.Hati menagis xde sape tau. L solat malam ngadu ngn allah betapa sedih L. Tp ni dugaan Allah Anim. Jgn risau Allah bersama kita dan Dia tau apa yg terbaik.

Safiyyah said...

Menangislah sepuas2nya andai itu boleh meringankan kesedihan yang membebani kite. Saya pun mcm tu jgk. Hanya yg lalui je paham ape yg dirasa.

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura