Thursday, 5 June 2014

Na.. Na.Na..ganu Kite...

As salamualikum
sekian lama anim membiarkan blog sepi
tanpa coretan suka dan duka..
di sini anim postkan sepanjang percutian sebelom amik Result dari DR
sebelom tu kita begembira sebelom berduka cita..
ahaks.....

30.Mei. 2014 ( Jumaat)
perjalanan ke Terengganu bermula Pukul 3.30 petang selepas en yayang solat Jumaat
kami melalui KARAK haiway dan hiway tepi laut ....maap owang pantai timur sy x bape tahu sangan jalan2 area sana almaklomlah owang utara hehhehehehheh.....sebelom sampai sempat singgah makan dan solat asar di RNR temerloh kot.....selepas tu kami meneruskan perjalanan ke Marang sebab kami Dah book Chalet dekat marang IMPIAN MARANG CHALET ...Alhamdulillah sekitar pukul 10.30 mlm kami sampai marang. Ape tunggu lagi time utk cek in...Mandi solat tidur ....... esok ada lagi
layan gambar dibawah ni...biarkan dia bermain dipikiran anda:-


Welcom to Imoiana Marang Chalet
nak inteperame sikit muko yang x rope nak
 comey tu kat depan pintu masuk hehehhe
My Room 108 
disebabakan last minit booking kitaowang dapat katil yg seperate..
tp kita owang guna satu jer...
sebab katil nie besar jugak muat utk dua orang 
katil satu lagi buat tempat letak baju..hehehhe


bilik ayor..
ader heater hokey....


nie tuan tanah yang nak inteperame yer...
suke hatie dier jer nak selfe dopan comin.



1 comment:

Kisah Si Dairy said...

seronoknya ke terengganu ye...

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura