Sunday, 8 June 2014

Terenganu- Wedding Adik Manis & Budak Kacak


Assalamualikum
kisah tengganu belom abis...
sebenarnya misi utama kami ke Ganu INI lah
dah nak memeriahkan majlis adik manis & budak kacak nie
ahaks....

paper pown
selamat pengantin baru Pengantin
semoga bahagia Hingga ke Jannah
terimalah hadiah x seberapa dari kami...
ops...lupa lak nak amik ga,bo adiah...

motip x tau nak beli aper
ke IKEA nak cari beg biru (masukkan baju)
utk persediaan  pindah rumah....
masa dah suntuk
so kita orang grab jer aper yang ade
ingat nak beli banyak lagi
memikirkan kotak x ader
cukuplah setakat itu sahaja...
nasib baik x beli lesung batu not lesung pipit...
kalau x mau reban beg tu..hehehheh

layan gambor dulu hokey...
Tetamu VVIP lah sangat
diberi laluan untuk naik pelamin
ahaks....
pengantin lama dah makin bum..bun...
hehehheh

en yayang berehat sebentar 
sebelom balik nak jumpa pengantin dulu

XOXO


kwn en yayang
merangkap budak kacak
adik manis lupa nak snap..sorry
budak kacak


panas sangat ker en yayang...
binimu ini nak berselfi.....

2 comments:

Mama Safiy Arfan said...

Ganu area mn? Sy pn org ganu.hhihi

Anim Daim said...

umah kwn nie kat Ajil...
ooooooo ganu kite
best p ganu

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura