Thursday, 25 September 2014

Ikan Tenggalan Bakar


haloo...kali nie
aku sajikan ikan bakar
hehehheh
ini semua balik kg punya cerita
hheehhehehhe
kita owang buat kenduri makan 
tengahari
sebab semua ada balik kg lah katakan
untuk pengetahuan korang ikan nie lah kesukaan aku
x kira lah masak aper pown
kalau kat KL nie susah sikit nak dapat
pastu harga mahal sikit kot

 bila balik kg
keje membakar ikan nie
kitaowang akan sub kat adik ipar 
sebab dia suka sangat main api
hehehhehheheh
nampak x jaring tu besar sangat kan
selalunya orang bakar dekat pemanggang jer kan...
nie selalunya  mak aku
menyalai ikan loma
bila dia tau anak-anak dia nak balik.
ikan loma salai wat masak lemak putih...best..
x pown korang goreng saja..
dah kecur air liur aku wei...

nie lah 
hasil dari membakar ikan
memang dapat ikan lah kan..hehheheh
masak lemak cili api daun kesum..memang terbaik lah....
ikan yang sama

2 comments:

Chot said...

perghh..ikan mahal. jelesnyaa

azizah :) said...

macam sedap ni.. tak pernah makan

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura