Tuesday 23 September 2014

Lata Iskandar


As salam
aku ke sini mase cuti Merdeka
pada 30/8/2014
aku balik umah MIL
dekat tapah
sebab 2 minggu lagi nak balik GERIK
disebabkan dah lama tak mandi sungai
last mandi manda masa 
kitoowang p tengganu arie tu
rasenya 2 3 bulan kot
en somi n aku nie memang suka main air
mase kitaowang pg nie
abg ipar pg jugak so meriah lah jadinya
tp mandi kat sini
x boleh lelama sebabnya
air sejuk sangat mcm mandi dalam ice jer..
hehhehhehehhe
kalau 2 jem aku rasa mau kecut tahingat punya
kitaowang mandi sejam jer...
paper pown layan lah pic yang sempat aku snap nie
dalam kebasahan 
mandi sungai nie

we all kat sini hokey

nice place..Subhanallah

en yayang bersedia memanjat tangga 
time nie temengah2 aku nak sampai ke puncak
hahhahhahaha

nie anak buah hokey..
bukan kawan hokey...


jeng..jeng..nie lah berasku
yang join sama mandi manda
 peace yoooooo!
suke sangat main airnya
hehehheh

sejernih air mata

my herooo

yahoooo


 selfie sebentar selepas mandi manda...
korang nampak kan tak ada orang
nak tahu kenapa
sebababnya
nie bahagian atas.nak naik pown tak ada tangga...
kena panjat bukit...
lagipown dah petang 


syok ooooooooo


ape kes mak hencik nie 
buat tudung dengan tuala
kisahnya lupa bawak tudung masa 
nak tukar baju...
ini lah akibatnya
hehehhehhehe
jaji totop orat..

untuk makluman korang
tandas kat sini
not bad...
bukan mcm tandas KLCC
tu...
jauh lebih jauh
memang ketinggalan zaman kot



No comments:

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura