Monday, 22 September 2014

JJCM-Mee Udang ketam sempoi Diraja

JJCM punya pasal lah nie
tunjuk lagi mee udang lah
ketam lah bagai lah
dah en somi 
mengidam nak makan
tp nasib baik mase nie memang nak balik kg
sebab anak buah kawen
boleh lah singgah kejap
kat sini
makan makan
yang pasti memanag tangkap leleh
kepada yang nak datang better datang awai sikit
sebab masa kami datang nie udang dah nak abis
tinggal yang besar2 jer

mukadimah..

siap ader baner selamat datang 
JJCM lagi tu..

menu menarik perhatian ku terpampang besar 
kat dalam restoran nie


rugi kalau tak rasa 
kek coklat cair nie..
yum,yum..yum...
kita makan dulu sebelom mee udang sampai

Jus Minuman Arina Rose
ingat tak mase nie kan 
drama popular 
nie ada tayang



mee udang Galah

yum..yum..sampai licin pinggan 
nasib lah kulit tu keras kalau lah lembut kompom 
aku telan jugak

I'm Big BOSS

kat sini korang boleh pilih udangnya...
nak banyak mana 
nak besar mana
then dia akan timbang
pastu dia akan masak utk korang lah...

2 comments:

TunSha Ayunie said...

hamboiii sedapnya... sha gila seafood especially ketam, udang & sotong.... huwaaa nangis sat laaa....

Anim Daim said...

jangan nagis nagis...
nanti kita p okey....

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura