Friday, 19 August 2011

Belom Satel...

uit..mcm mane nie...
dah bingung kedai nie mcm cari pasal jer..
dah lah akunya kenduri dah dekat
sebok nak renovation dia nya kedai
fitting room dr seminggu.ke seminggu aku tunggu x siap2 lg...
sakitnya hati..
aku dah kelam kabot nie..
( naper lah banyak sangat yang dugaan kau berikepadaku Ya Allah-
namun aku harus tabah untuk menhadapinya
mungkin ada hikmah disebaliknya)
en yayang dah hangin semalam..
tanya aku mcm polis
mcm2 ditanyanya..aku dah bingun...
nak jawap aper..
aku ckp aku dah call tp kedai masih renovation....
????
 ( 0  )
 :( ?

2 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

ape yg belum settle nie?

aneem said...

baju sanding...
nak p try sblm fitting dah butiknya
renovate lah dia cakap datang lepas raya
lepas raya kita dah kelam kabot uhuhuuhuh

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura