Monday, 13 April 2015

Baju Mengandung

Alhamdulillah
Harie nie Genap 5 Bulan 2 minggu 4 hari
usia Litte Qalip or AH junior
dalam kandungan

Rasa cepat jer masa berlalu
mase mula2 dulu
Mengomel sorang diri
Perot nie x nak besar ker
bila nak besar
lambatnya
hahaahahahha
sebab rasa penantian itu penyiksaan.
hehehhehehhehhe

Bila perot dah besar nie
rase semua baju dah tak boleh pakai
alahai...susahnya nak cari baju mengandung
weekend lepas cari baju mengandung
tp satu pun yang tak berkenan .
heran bin ajaib betol lah
aku pun tak tau nak beli baju yang mcm mana
nak pakai baju yang macam mana
sampai mengomel dalam diri
Alahai susahnya nak cari baju...





3 comments:

Afiqah said...

hehe..kita dulu 7 bulan pun perut masih kecik lagi..baju mengandung memang x beli pun..rembat baju husband jer...

Bella Amanda said...

Tahniah Anem,lama xjengah blog.Tau2 Anem dh 'berteman' alhamdullilah.huhu bella dlu pun perut kecik juga,baby kluar 2.7kg.Anem Tc yer.

Anim Daim said...

Afiqah: hhehehhe
x per lah baju suami muat...nie suami pown kecik....mcm mana nak rembat baju dia.hehheh

Bella Amanda:
Terima kasih bella Amanda.
terima kasih sudi jengah blog anim
Alhamdulillah doakan kesihatan anim dan bby okey...yer anim TTC....

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura