Wednesday, 8 April 2015

My Home

Kuaters


Alhamdulillah satel semua
proses pindah rumah
cuma masih belum siap kemas sepenuhnya
Almaklomlah
balik keje penat dah terbaring

menunggu sabtu ahad
itu pun kalau x ada aktiviti
insyallah kena siapkan sebelom
bby membesar dan perot membesar

heheheheh
ape pun terima kasih en suami kerana banya bantu binik
yang banyak akai nie
hehehehehe

2 comments:

Anonymous said...

assalam sis. dah pregnant ye? wahhh bestnye.. alhamdulillah. harap lepas ni rezeki sy pula. sy silent reader je sis. nak tya sis makan hkcc tu ok ke? sbb sy ada masalah period xkeluar. harap sis boleh berkongsi kalau sudi. tq.

Anim Daim said...

waalaikummusalam....
Alhamdulillah Rezeki dari Allah sy dah pregnal/sekarang dah masuk 5 bulan setengah.In Sha Allah. Terima kasih sudi jadi silent Reader..
pengalaman saya makan HKCC-
Badan jadai bertenaga, tidak mengantuk.Dulu period saya berketul2...alhamdulillah minum HKCC period keluar okey. TRY lah minum mana tahu ada rezeki awak. tp jangan ingat TRY sekotak akan menjadi.hehehhehehhe kena istiqamah. selain HKCC sy ada buat rawatan di HKL.masa minum HKCC sy pun makan ubat subur.sy tak pasti yang mana satu. Semuanya Rezeki dari Allah.Banyakkan berdoa yer sis.Dalam masalah mcm kita nie.Hanya pada Allah tempat mengadu. Ceritalah pada Allah.dia maha Mendengar.

Ai, takkan tengok je.:)
 

Copyright by Aneem Daim,Design by Izza Sakura